Sommar

 
   
Jag och Anna-Karin gick till Tyresö slotts park igår.  Vi satt på en brygga och åt baugette mackor när massa änder kom (fick inte med alla på bild). Snacka om att de ville åt våra mackor! Vi matade dem lite och då blev de som galna. En försökte bita AK i tån ^^ Efteråt gick vi till caféet på Notholmen och åt glass. Jag provade den nya Magnum Java. Som Classic fast med mjölkchokladöverdrag istället för mörk choklad. Super smarrig!
Om en liten stund ska jag cykla till jobbet. Jobbar fem timmar idag sen är jag ledig torsdag och fredag. Skönt! Ska passa på att träna med Ida imorgonbitti. Hon kommer köra slut på mig har jag en känsla av. Haha. Men det behöver jag. Måste göra mig klar nu så hejsvjes!

Kommentarer
Postat av: Sthlmsganstrand

Nejnej :D jag ska inte köra helt slut på dig imorgon, eller?;) <3

2008-07-16 @ 18:29:42
Postat av: Isabel

Haha jo kanske :D

2008-07-16 @ 21:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0