weekend

Halloj! Igår var jag med Ida. Först simmade vi 40 längder sen gick vi en promenad till Godis svampen. Hehe (A). Efter det gick vi hem till henne. Hennes släkt var på besök, bland annat så var hennes kusin där med sin lilla bebis Tyra. Och jag säger bara, sötare och snällare unge får man leta efter! Gud vad hon är sööt! Jag vill också ha en liten bebis! (A)

Idag var jag med Madde =). Vi hade lite tjejsnack och tittade på "Raise your voice" (jag grät som vanligt ^^). Och nu kom jag precis hem från grannarna. Vi käkade popcorn och tittade på film, "Perfect stranger" med Halle Berry i huvudrollen. Den var ganska bra och spännande. Jag rekommenderar den.


Dagens outfit, tröja Bikbok 149.50 kr (på rea), jeans från Frankrike 150 euro och benvärmare H&M 39.50 kr.
Yees, jag är nörd. Och stolt över det! =D
image19 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0