finally friday

Åt middag för en stund sen så nu sitter jag här alldeles mätt och belåten ^^ Spenat pasta med lövbiff och sås med smak av franska örter åt jag. Underbart gott! Innan det så var jag på gymmet och tränade sen simmade jag 20 längder *stolt*. Hade egentligen ingen ork eller lust att träna men det var väldigt skönt och avslappnande när jag väl var där. Sen kände jag att jag behövde träna så jag kunde unna mig något gott ikväll. Chips och grönsaker med dipp blir det =). Det har jag förtjänat, det är dessutom lite nyttigt ^^.

Det är såååå skönt att det äntligen är helg!! =D Tack och lov! Den här helgen kommer bli riktigt bra känner jag. Imorgon ska jag på "thai-kväll" hos min farmor, hela släkten + kusinens kompis som också var med i Thailand förra vintern kommer. Vi ska äta thai mat (blä) och kolla på bilder därifrån. Det kommer väl inte bli jätte kul men sen på kvällen åker jag till min älskling och sover hos honom. Och på söndag ska vi gå på bio (I am legend) och äta pizza. Det blir myspys =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0