jahapp

God kväll bloggen. Det var några dagar sen sist. Har haft ganska fullt upp. Men nu skriver jag och nu har jag inget intressant att berätta ^^. Men i alla fall, idag fick min lillasyster (som är 7 år) vara med i skolan och baka från 8.20-14.00. Att stå upp så många timmar är inget hon är van vid så hon är helt slut nu, jag också för den delen haha (A). Imorgon är det torsdag, sen kommer fredag och sen är det SPORTLOV! Jippi! =D Guuud vad sköööönt det ska bli! Men nu ska jag äta middag. Bye

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!
Jag visste inte riktigt vart jag skulle svara på ditt inlägg om tatueringen ^^ men iaf så hittade faktiskt en kompis till med tatueringen. Det du kan gör är ju att söka på bilder med ditt stjärntecken på t.ex google.

// Malin

2008-02-23 @ 00:30:27
URL: http://malindalkarls.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0