Museum

Hej hej! Kom hem för en liten stund sen. Har varit på Naturhistoriska riksmuseet med lillasyster. Perfekt sysselsättning för en regnig dag. Kalla mig nörd, men jag tycker faktiskt om att gå på museum. Det är riktigt intressant och lärorikt. Det fanns ett rum där man kunde testa kroppen på olika sätt, däribland en apparat som mätte lungkapaciteten. Min låg 16% under för min ålder och längd =/. Lärde mig också att jag kan hoppa lika långt som en groda ^^
Lillasyster uppskattade utställningarna förvånadsvärt mycket, favoriten var 4 ½ Miljarder år som handlade om jorden och dinosaurier.

Nu måste jag förbereda middagen. Fänkålskyckling blir det, det är typ det godaste som finns! Lägger upp receptet någon dag. Ha det bra så länge!
           

       


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0