Dålig tajming

Hej hej...Fortfarande riktigt dålig. Sjuk alltså, jätte sjuk. Blev ingen skola för mig idag och som det ser nu ingen imorgon heller. Så trist. Riktig j*vla dålig tajming. Allt är så nytt i skolan i år (trots att jag börjar 2:an) och jag vill inte missa början av det. Vi har fått flera nya lärare och idag skulle jag ha träffat både engelska och svenska läraren. Istället kommer jag nu komma till nästa lektion helt lost. Gillar inte tanken på det. Dessutom har man ju inte läst engelska på ett helt år, tänk om jag suger och sen tror alla det fast jag egentligen inte gör det. Vad är vitsen med att vänta ett år? Varför kunde vi inte börjat med engelskan på en gång i ettan? Jaja, vill verkligen gå imorgon men jag inser ju att jag inte kommer orka det. Hatar att vara sjuk. Kommer bli riktigt uttråkad imorgon känner jag. Men får väl frossa ännu mera 'Sex and the city'. Vet inte hur måånga avsnitt jag sett dom senaste dagarna men jag är snart klar med säsong tre. (Det jag vet är att jag hatar "Mr Big" just nu haha ^^). Har inte orkat göra något annat än ligga framför tvn och frysa och svettas omvartannat. Måste bli frisk till torsdag. Då börjar vi baka i skolan och så ska jag gå på bio med Ida, vill inte missa nåt av det. Har inventering på jobbet på lördag också, det får jag inte heller missa. Verkar som att jag kommer jobba där i fortsättningen. Det lutar mot varje måndag och två onsdagar i månaden. Om allt funkar det vill säga. Men det låter ganska bra tycker jag. Blir skönt att ha lite extra pengar. Ska försöka spara lite mer också. Man måste ju vara förberedd för framtiden. Vill ju inte bo kvar hemma för evigt. Mina syskon slåss redan om vem som ska få mitt otroligt snygga rum ^^. Dags att flytta snart kanske? Haha. Är inte trött alls och ska inte upp tidigt imorgon men om jag ska krya på mig behöver jag nog sova ett par timmar. Godnatt allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0