Aktiv dag

Hej hej! Kom precis hem. Har varit nere på golfranchen och slagit med farmor, pappa och lillasyster. Det var skönt att komma ut lite och det gick dessutom väldigt bra. Det sitter fortfarande i ^^. I nästan två timmar var vi där.
Tidigare idag var jag i simhallen. Simmade 50 längder på ca 40 minuter. Kändes skönt. Tog det rikitgt lugnt efteråt, duschade länge och satt i bastun. Tycker om att simma, det känns inte så jobbigt men det är ruggigt bra träning. Det som är så himla skönt också är att man aldrig får träningsvärk av det.

Igår hade jag och Ida tjejkväll. Det blev en hel del ostbågar och godis (A) när vi såg hela säsong ett av Sex and the city. Så bra det är! Älskar min box! ^^ Det var ett mycket bra köp! Ska förresten tipsa om två mycket bra filmer jag sett de senaste dagarna. "Supersugen" (eller "Superbad" som orignaltiteln är), sjukt rolig film och det trassliga tonårslivet. Den andra är "Tristan & Isolde". En fängslande film om krig och förbjuden kärlek. Grät ohejdat i slutet. Bra skådespelare också. Så se dem båda två! Du lär inte bli besviken *blink blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0