skadad

Jahapp nu blir det väl sjukhuset imorgon istället för skolan...
Vi spelade rugby idag på idrotten och en av alla de tusen gångerna jag ramlade så föll jag med hela min tyngd på vänsterknät. Direkt efter kände jag ingenting men efter typ en timme fick jag plötsligt skit ont när jag gick ner för en trappa. Och det blir bara värre och värre. Nu kan jag knappt röra benet, knät är helt stelt och det gör fruktansvärt ont. Men det är inte svullet eller nåt konstigt nog =O Jag tror aldrig jag har sagt det här men jag vill verkligen gå till skolan. Jag menar det verkligen. Det är så kul och jag älskar min klass. Aja nu ska jag lägga mig med benet i högläge och titta på tv. Förhoppningsvis är det bättre tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0