Issy, Perry och Maddis

Heej! Den här dagen har varit väldigt stressig men också väldigt rolig. Efter skolan drog jag, Pernilla och Madde till Mälarhöjden där Madde bor. Vi käkade billig god pizza på Spader dam sedan köpte vi kladdkaka och choklad kakor (A).  Vi har så jävla roligt ihop! Vi bara flummar runt och garvar hela tiden. Efter att vi fikat hemma hos Madde tog vi en tripp till en lekplats (hehe) och sedan en Hello Kitty affär vid Slussen, vi var i himmelriket kan jag säga! Jag var bara tvungen att köpa nåt så jag köpte en liten Hello Kitty figur för 25 kr som jag satte på mobilen. Den är så himla sööt!
Och idag har jag fått ett nytt smeknamn "Issy". Haha. Och Pernilla heter numera "Perry". Madde blev "Maddis".
Imorgon ska Perry visa oss runt i Vaxholm där hon bor och sen nån dag ska jag dra med dem till Tyresö. Det kan bli intressant (eller inte). Skriver nog mer imorgon nu ska jag se klart på Idol.

28 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0