Härliga höst

Gó kväll! Den här helgen har varit helt underbar. Igår vaknade jag på fel sida så jag var tjurig hela dagen (A). Men så på kvällen frågade Madde om jag ville komma hem till henne och bada jacuzzi. Hon räddade min lördag =) Och jag säger bara en sak, jag vill också ha en jacuzzi! =O Det var så himla mysigt. Speciellt eftersom den står på deras altan. Man hade värsta fina utsikten och allt.
Efter tittade vi lite på tv sen låg vi och pratade om allt mellan himmel och jord fram till klockan var runt fyra. Det var så skönt att få ut allting. Att liksom bara babbla på med någon som förstår.

Idag passade jag på att njuta av det härliga höst vädret. Jag tog en promenad ner till Alby med mp3n. När jag kom fram till bryggan satte jag mig ner i skräddarställning och blundade. Vinden rufsade om i håret och vågorna gjorde att bryggan gungade. Det var riktigt avslappnande. Det var som att meditera, nu förstår jag verkligen varför folk gör det. Men nu måste jag faktiskt gå och lägga mig. Klockan ringer klockan sex imorgon bitti *suck*. Godnatt

Kommentarer
Postat av: sofie

tack!
ja det tror jag med, för om man blir bjuden på alkohol hemma så tror jag att "barnet" tror att det är okej att dricka, föräldrarna har liksom "accepterat" det och det tycker jag är fel! alkohol vid tidig ålder är inget bra!
själv dricker jag inte heller, visst har man smakat och så men inget för mig, mina kompisar dricker, dom får tycka jag är tråkig men jag vill bara inte..

2007-10-01 @ 19:49:13
URL: http://soffiy.tjejsajten.se
Postat av: Isabel

Det är bra, fortsätt stå på dig! ;)

2007-10-01 @ 21:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0