bakdag

Heej heej! Idag har vi bakat hela dagen. Fötterna värker nu, man har inte riktigt vant sig än vid att stå upp hela dagen. I alla fall så bakade vi frallor, limpor och chokladbollar. Brödet var riktigt gott alltså! Chokladbollarna också men jag åt en för mycket känner jag nu.

Efter skolan åkte jag hem till Ida och bjöd dom på nybakt bröd och chokladbollar. Haha snacka om att jag blev populär! När vi var mätta och belåtna hjälpte jag Ida med hennes svenska läxa som för övrigt var väldigt intressesant och bra. Det är så konstigt att hon har läxor nästan varje dag när jag typ inte har några (peppar, peppar ta i trä!). Fast det är ju väldigt skönt, men jag vet liksom inte vad jag ska hitta på när jag kommer hem, eftersom jag slutar så tidigt också.

By the way, Ida och jag åker till Frankrike om 38 dagar! Underbart! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0