närhet

Jag började tänka på hur mycket jag saknar närhet. Jag har nästan glömt hur det känns att vara kär, hur det känns att ha två starka armar omkring sig, pirret innan den första kyssen...Ååh jag vill bli kär igen. Jag vill ha någon att värma mig med i höstrusket. Någon som kan se förbi mina brister och älska mig för den jag är. Någon jag litar på och som litar på mig. Någon att hålla i handen i mörkret.

En bekant sa att nördar är bra killar, stämmer det? I så fall finns det någon ledig som väntar på den stora kärleken? By the way, det är absolut inget fel på att vara nörd, jag anser själv att jag är en nörd ^^  

image14

Kommentarer
Postat av: lisa

det e bra bellius, skaffa dig en nörd. själv har jag skaffat mig en nörd/cp/störd beundrare super snäll (villlll verkligen hjälpa hela tiden) men ack så efter :P

2007-10-18 @ 16:01:21
URL: http://lissoel.blogg.se
Postat av: Isabel

Haha jaså minsann ;) det får du berätta mer om Lissi! ;O

2007-10-18 @ 18:45:50
URL: http://isaabel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0