Söndag 24/6 2007

Heej heej! Idag var jag på stranden för första gången i år om man inte räknar med Thailand i januari (A) Jag hade planerat att bada eftersom typ alla redan har badat flera gånger men det var ju skit kallt ! =O Så jag skippade det, låg och läste Starlet noveller istället =P Åt pannkakor med glass och bär för en stund sen, det var super smarrigt. Som ni kanske märker har jag inte så mycket vettigt att skriva eller jo en sak, läste ni om den lilla åttaåriga flickan som hade cancer? Hon dog på midsommarafton efter fem års kamp... Även fast jag inte kände henne kan jag inte låta bli att fälla en tår när jag ser bilden på den söta leende flickan brevid en bild av en flicka i sjukhussäng med slangar i näsan. Det måste vara fruktansvärt för föräldrarna att i fem års tid se sitt barn lida och sakta tyna bort. Det är nog allas värsta mardröm, att mista sitt barn...
Så för allt i världen glöm inte bort att leva för dagen och berätta för era nära och kära hur mycket dom betyder för er! 
Vila i frid Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0