sjukhusdag

Heej...Idag har jag varit på sjukhuset typ hela dagen. Hade först ett möte kvart över elva sen gjorde jag ett astmatest och ett pricktest. Och för er som inte vet hur ett astmatest går till så fick jag springa på ett löpband med en klämma för näsan, en snorkelliknande slang i munnen, pulsklocka runt handleden och allt vad det var. Efter att jag sprungit fick jag ett hostanfall, inte så roligt men då fick de i alla fall se hur jobbigt det är. Sedan fick jag blåsa massa gånger i ett annat rör. Sen fick jag andas i en annan grej där jag fick medicin för hostan. Det blev man helt skakig och snurrig av, lite smått läskigt. Men nu är det konstaterat att jag har ansträngningsastma. Jag blev faktiskt bara lättad och glad när jag fick beskedet. Det är ju inte direkt livshotande och det går att leva helt normalt med det. Det är bara att man kan behöva lite medicin ibland. Och nu kommer jag få medicin så det är chill. Men däremot mår jag inte så bra just nu. Det var riktigt jobbigt och påfrestande idag och dessutom var jag typ lite förkyld innan och nu känns det som om förkylningen brytit ut ordentligt. Jobbigt värre så nu sitter jag och tycker synd om mig själv (A). Ibland får man faktiskt det. Men nu ska jag lyda min älsklings råd och skita i datan och vila istället.
Btw så visade inte pricktestet något, så det var bra. Aja, pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0