julmarknad

Go´ kväll alla glada (och alla andra)! =D Idag har jag varit på Skansens julmarknad med Pernilla, Madde, Ulrika och Pernillas lillasyster. Själva julmarknaden var inte så mycket att se men det var jätte roligt endå tack vare sällskapet ^^ Vi flummade lite med dalahästarna haha. Lägger upp någon bild snart. Förresten en sak måste jag bara säga, ät inte köttbullar med sås och potatis på restaurangen där. Svindyrt och absolut inte värt pengarna. Det var mycket godare med hemmagjorda äggmackor och varm choklad.

Efter Skansen drog jag, Madde och Ullis och shoppade. Köpte as snygga underkläder (A). Och efter det gick jag och Ullis till Kungsträdgården och där visade det sig vara saker på gång. Det är tydligen Världsaidsdagen idag. Vi skänkte lite pengar och gick med i fackeltåget. 45 min runt i stan i spöregn. Ingen höjdare men det var rätt mysigt endå och man måste ju visa att man bryr sig. By the way så pratade "Fråga Olle" med oss =O Fett coolt och vi blev dessutom plåtade av två fotografer så vi är med på www.dagensnyheter.se ^^.

image17
taget från www.dagensnyheter.se

Sedan blev det uppvärmd middag hos grannarna och lite babbel. Och det var väl min dag i helhet. Nu orkar jag inte skriva mer, är heeeelt slut så pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0