Gymnasie

Heeejsan! Jag är nu en gymnasie elev på Enskede Gårds gymnasium! =D Tänkte skriva igår efter första dagen men jag var helt slut efter allt nytt och all nervositet. Så jag skriver idag istället. Första dagen gick jätte bra, var faktiskt inte lika nervös på morgonen som jag var på kvällen innan =O Jag kom 10.20 när jag skulle börja 11.00 (A) Ville ha god tid på mig att hitta ^^ Efter ett tag kom en tjej och satte sig vid bordet jag satt, men ingen av oss vågade säga nåt. Sen kom det en till tjej och satte sig vid bordet, hon var jätte pratglad och började genast presentera sig. Ulrika som hon hette bröt isen och det var verkligen en lättnad. Vi tre började prata på en gång och kom bra överens =) Så det var verkligen skönt att inte behöva sitta ensam i matsalen. Andra dagen, idag alltså, gick också jätte bra. Vi fick vårat schema idag som verkar fett soft förutom att vi typ var tredje vecka byter schema, lärare och klassrum med de andra livsmedelsklasserna =S Just nu är allt väldigt förvirrande men förhoppningsvis lär jag mig snart vart alla salar och klassrum ligger. Annars blir det lite jobbigt. Men skolan verkar vara toppen och lärarna också. De vill verkligen elevernas bästa. Det är första gången jag varit med om det. Jag kommer nog att trivas väldigt bra =) Och om jag trots allt inte gör det så ska jag ju bara stå ut i 3 år ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0