Ny vecka

God kväll kära bloggen. Ligger i sängen och ska strax somna till ett avsnitt Vänner. Dagen blev inte alls som jag hade tänkt men så blir det ju ibland. Fick, trots ett litet missförstånd, ögonfransarna färgade i alla fall och känner mig tack vare det som en ny människa. Helt sjukt hur mycket en sådan liten sak kan göra. För mig som inte tycker om att ha smink till vardags är det helt underbart. Lätt värt de 200 kronorna det kostar på salongen jag gör det. Färgen håller i ca sex veckor. Visst önskar man väl alltid att saker vore billigare men eftersom den enda sminkutgiften jag har är en ny mascara var tredje månad så unnar jag mig det.

Annars då så hoppas jag att denna vecka blir bättre än den som varit. Har nämligen känt mig lite höstdeppig (dumma väder!), förkylningen har spökat lite, ryggen har gjort (och gör fortfarande) ont och jag har drömt en hel del otäcka mardrömmar. Senast imorse drömde jag en mycket otäck, och mycket verklig dröm. Vaknade av den och var tvungen att gå och kika att allt stod rätt till. Usch usch. Så hoppas på en mardröms fri natt! För imorgon blir det kanske jobb så jag behöver min beauty sleep. Vill egentligen inte alls sova, men sova bör man annars dör man. Typ. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0