Inte planerat

Hej hej! Imorse skulle mamma och jag bara åka en kortis till Nacka Forum. Jamen tjena! Fem timmar senare var vi hemma. HA! Fem påsar hade jag med mig hem vilket inte heller direkt var planerat. Men vi får se det är säkert något som får åka tillbaka. Upptäckte t.ex. att den ursnygga gula bikinin var genomskinlig... När man tog ur de fula, obekväma inläggen så syntes hela bröstvårtorna. Då kan man ju bara tänka sig hur det ser ut när man tagit sig ett dopp. Inte så classy. I alla fall, kan säga att jag blev förälskad idag. I ett par zebramönstrade byxor! Gud så snygga de är. Ska försöka ta lite bilder på grejerna imorgon.

Jobbat har jag även gjort idag, men bara 17-20. Det gick verkligen jättefort idag, så det var skönt. När jag kom hem fick jag hemmagjord hamburgare och pommes, sååå gott! Men nu ska jag fortsätta titta på Top Model 3, en utav de bästa säsongerna (hejade på Eva som vann redan från början ^^).

Som sagt ska försöka ta lite bilder imorgon men det är min enda lediga dag denna vecka så jag har lite annat som ska göras och sen ska jag slappa järnet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0