Håren genom åren

Hej hej! Blev hemma från skolan idag också. Dumma huvudvärk. Låg i soffan hela dagen sen åkte jag på ansiktsbehandling och lite massage. skönt! Köpte ny kräm och fuktspray från Dermalogica också så det blev ett dyrt besök hehe. Men nästa lön blir ganska fet så det är chill ^^ Förresten måste jag sluta äta kosttillskottet *snyft* eftersom jag har fått massa små utslag (och två stora på halsen som ser ut som sugmärken) vilket kan bero på nässelextraktet i tabletterna. Trist. Men det kan bero på andra saker också, får kolla när jag ska till astma och allergimottagningen på påsklovet. Ska göra pricktest och lungfunktionstest då.

Här kommer ett litet kollage på hur mitt hår har sett ut de senaste åren. Skratta inte åt mitt amatör kollage, slet ett bra tag med det i paint. Inte världens enklaste! Saknar att ha långt hår så nu tänker jag faktiskt låta det växa på allvar! Om jag klarar av det, brukar bli tokig efter någon månad...Men ska nog toppa och klippa luggen snart i alla fall. Om det ändå fanns något mirakelpiller som gjorde att håret växte flera centimeter på en gång, det vore väl nåt? Försöker ta hand om håret så mycket jag kan för att det ska växa, masserar hårbotten, gör inpackning 2 ggr/veckan och försöker låta bli fönen. Men nu ska jag se klart på Criminal Minds och sen sova så hejsvejs!

           Bara 12 veckor kvar till STUDENTEN! Snälla, snälla hår väx!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0