Influensa mån tro?

Blä blää bläää... Trodde en stund igårkväll att det höll på att vända men ack så fel jag hade. Känns som att jag har fått influensa. INTE KUL! Jobbade 15-20 också. Satt i kassan hela tiden eftersom det bara är jag som kommer på eftermiddagen. Det har nämligen blivit rejäla nedskärningar. Kändes jättekul att kunderna tittade på mig som att jag var värsta smittohärden och inte ville ta kvittot av mig haha... Men man kan väl inte klandra dem så som jag låter. Efter en urusel dag fick jag som grädde på moset ett astmaanfall när jag kom hem. Usch och fy. Imorgon skullle jag tydligen börja 12, trodde jag började 17. Men en snäll kollega ställer upp och jobbar 12-17 så att jag bara behöver jobba 17-20. Så det är ju i alla fall skönt. Tack och lov jobbar jag efter imorgon inget mer denna vecka. 


dagens lunch, fylld med nyttigheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0