Tv-bänken är på plats!

Blev asglad när mamma ringde upp mig på eftermiddagen och berättade att de var på väg hem från IKEA med min tv-bänk i bilen! Var dock inte lika glad när jag satt själv och skulle montera ihop skiten... Tur att bror min var hemma! Men klarade det faktiskt nästan själv. Var några saker bara som han fick hjälpa mig med. Är  i alla fall fett nöjd nu när den står på plats! Tog bara ett x antal timmar hehe... Mår förresten betydligt bättre idag! Jätteskönt. Men det känns i kroppen att jag hållit igång hela dagen. Eller ja, det som var kvar av dagen efter att jag sovit elva timmar (!) fram till kvart över tolv. Var nog precis vad jag behövde. Åt middag så tidigt så nu kurrar magen rejält. Blir en macka och lite O'boy sedan kryper jag ner i sängen. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0