PäronJordgubb

Har ätit alldeles för mycket av denna glass igår och idag. Men den är ju så god! Smakar precis som sommar. Och framförallt, den har verkligen gjort underverk för halsen. Föredrar kallt framför varmt när jag har ont i halsen. Sådan är jag. Man måste ju unna sig när man är sjuk. Right? Förut hade förresten Sia en ren päronglass som var underbart god men den tog de bort (dock tror jag att den fortfarande finns som kulglass). Så blev överlycklig när jag såg att denna hade kommit. Faktiskt så tror jag att blandningen är bättre än originalet. 

På bilden ser ni också min fina tallrik som jag fyndade second hand hos mormor förut för under tjugolappen. Tokälskar verkligen gammalt porslin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0