Hej halsont

Hej bloggen det var längesen! Haha. I'm busy, busy, busy. Men nu är jobbhelgen över och jag är ledig alla dagar utom onsdag och torsdag. Skönt men plånboken gillar't inte. Men som sagt skönt. Behöver ta mig till IKEA igen och införskaffa säng (resårbotten+madrass), tvbänk och bokhylla. Sover uruselt på madrassen på golvet (konstigt ha) och får inte mer ordning förrän jag skaffat mer förvaring.

Har haft lite annat än jobb för mig också. I fredags var vi ute ICA-gänget och åt. Blev en snabb visit till Tunnan eller vad stället hette också. Himla mysko ställe det där. Men blev inte så sent eftersom jag började tidigt i lördags. Och idag hade jag Gurra över på middag, min första middagsgäst! Fick anledning att inviga mitt nya fina matbord! Thihi.

Nej men ska jag dricka lite kall O'Boy för halsen och käka en liten macka. Vaknade nämligen med världens halsont imorse. Från ingenstans kom det! Så köpte bafucin på jobbet och har gått med den i fickan hela dagen. Det kliar och kittlar i halsen hela tiden som om jag hade en dammtuss där. Not funny.


instagrambild från häromdagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0