Dreams do come true

En sak slog mig igår. Om två veckor uppfyller jag ännu en dröm. Att åka utomlands och se Westlife var något jag drömde om när jag var mindre. Och nu ska jag faktiskt göra det, själv. Fasiken vad modig jag är ibland alltså! Att plugga franska i Frankrike var också en dröm jag hade som jag har förverkligat. Kvar på listan står bland annat jobba utomlands, simma med delfiner och hoppa fallskärm. Kanske förverkligar dessa drömmar också inom en snar famtid!


Instagrambild från igår då jag hittade min fina tröja i packningen. Köpte den efter konserten -05 men har aldrig använt den eftersom jag inte vill förstöra den hehe. Knäppt jag vet. But hey that's me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0