Dagens instagram

Trodde igårkväll att jag trots halsont skulle kunna ta en powerwalk efter att jag följt med syster till tunnelbanan men när jag vaknade imorse stod det ganska klart att det inte fanns en chans. Gick istället till Hemköp, inhandlade lite nödvändigheter och vände sedan klacken hemåt igen. Så ja, dagen har spenderats i sängen och soffan. Please please please försvinn dumma förkylning. Vi skulle åkt till IKEA på eftermiddagen men det fick jag strunta i det också. Lika bra att lyssna på kroppen så att det inte blir värre. För senare i veckan ska jag baske mig bege mig till mitt nya F&S för första gången. Har en känsla av att anläggningen inte är i närheten av Tyresös men men vi får väl se. Har i alla fall fler pass att välja mellan! Så det är ju najs. Dessutom har jag ju kort på Tyresö också så bara att ta bussen dit någon dag om jag känner för det.

Nej men ska väl ta och stryka och hänga in resten av mina kläder annars blir jag nog tokig. Haha. Får se hur mycket jag orkar dock. Klarar bara inte av att leva i oreda.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0