My week with Marilyn Monroe

Go kväll! Ska alldeles strax bänka mig framför Desperate Housewives (tjohoo!) som jag spelar in men först tänkte jag bara informera er om min dag. Eftersom ni dör av nyfikenhet annars. Not haha. I alla fall, dagen började inte så där super. Det är himla mycket just nu, vissa saker kan jag inte dela med mig av här i bloggen. Ni får ha lite överseende med att inspirationen är på noll. Dåligt med bilder blir det nu också då jag inte kommer åt min kamera... DÖR utan den. Vill ju dessutom visa er de få bilderna jag tog på Lanzarote! Men det får vänta lite.

Dagen blev dock mycket bättre när jag lämnade lägenheten och åkte hem till Ida! Vi åt färska frallor till lunch och pratade, sedan begav jag mig vidare till Sergel för lite biomys med Anna-Karin! Vi såg My week with Marilyn, äntligen. Riktigt bra var den! Michelle Williams spelar inte Marilyn, hon är Marilyn. Precis som Marilyn blev sina roller. De kunde verkligen inte ha hittat någon mer perfekt för rollen. Fantastisk är hon. Och otroligt vackert gjord är filmen. Men, ett stort men, jag blev sjukt besviken på längden och det tunna innehållet i filmen. Det kunde man ju förstå av titeln men jag hade ändå hoppats på mer. Varför gör ingen en film om HELA hennes liv????? För den vill jag se!!!! I want more! Much more. Älskar Marilyn Monroe, har alltid gjort det. Hon är i min åsikt den vackraste kvinnan som någonsin gått på denna jord. Om man hade hälften av hennes utstrålning och skönhet.

Efter bion skyndade jag till nästa grej. Pappas födelsedagsmiddag. På Mosaik i centrum åt vi. Entrecote med pommes och béarnaisesås och till efterrätt chokladmousse. Inte helt fel! Så ja, det var min dag det. NU DH!


Kommentarer
Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Vissa saker med sitt unga utseende har man ju användning av. Som att åka buss, jag handlar alltid bussremsa för ungdom - då jag ser ut som en fortfarande. Och ärligt, hur många ungdomar går runt och bär med sig legg?



Men det är som du säger, vissa saker vill man bara inte att folk ska göra för att man ser yngre ut. Man borde nästan införa ett handikappbidrag för oss pg.a allt vi behöver stå ut med, haha. :)



Stor kram.

2012-03-07 @ 10:10:48
URL: http://familyportrait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0