Tre från idag

Idag blev det lite myspys i stan med Ida. Åt lunch och fikade i det härliga vädret (hela två timmar var vi ute!). Är våren redan här måntro? Det vore ju inte helt fel, eller vad säger ni? Sol och värme, ja tack! Bilderna är förresten tagna med min nya älskling, Samsung Galaxy Sll. Älskar telefonen men kameran har än så länge inte impat på mig. Det såg asbra ut i telefonen men när jag la in dem på datorn såg de för jäkliga ut. Så fick snygga till dem lite, bland annat göra dem svartvita då färgerna var lite messed up. Men som sagt för övrigt så älskar jag min Samsung. Hur klarade man sig utan en smartphone egentligen???? HUR?

 

Men nu måste jag sova, jobb 12-18 imorgon. Godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0