Samsung Galaxy SII

Jaha då. Idag tog man ett steg från stenåldern till nutid. Typ. Införskaffade mig nämligen min första smartphone! En Samsung Galaxy Sll blev det. Dock är jag fly förbannad just nu eftersom jag inte kan aktivera mitt sim-kort. Ringde både Expert och Tele2 där jag hamnade som nummer 58 i kön... Inte blev jag klokare av det heller. Tydligen kan det ta upp till 24 timmar innan sim-kortet aktiveras. Yey. Bra att de talade om det för mig känner jag. Morr... Ska jobba i helgen också så har ingen möjlighet att gå in till butiken ifall det inte fungerar efter 24 timmar. Då blir det först på måndag. Varför kan ingenting bara fungera? Jaja, nu blir det glass och ett inspelat avsnittt Once upon a time!

skäms fan över att publicera denna bild men men... (den är tagen med min gamla digitalkamera)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0