Dance of Hope

Idag har jag gjort något jag älskar till förmån för Barncancerfonden. Nämligen dansat! Förra året deltog jag i Spinn of Hope men den här gången ville jag inte anmäla mig så långt i förväg eftersom jag varit sjuk ett par veckor. Så igår gick jag in på F&S hemsida för att se om det gick att se om det var fullbokat på spinningpassen och såg då till min stora förtjusning att de även körde Dance of Hope i år! Skyndade ner i förmiddags och köpte en biljett för att det inte skulle bli fullbokat. Asroligt var det! De körde lite olika dansstilar så rutiner från den vanliga dansen, afron och fuegon var med. En och en halv timmes ren lycka.

Dock blev jag helt slut nu efter middagen. Har ju som sagt, förutom lite promenader, inte tränat på typ fyra veckor. Så kändes skönt att klara passet utan problem. Behövde inte ens ta astmamedicinen tjoho! Men nu ska här rensas och fixas. Om ca TRE veckor flyttar vi!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0