Välkommen fina lilla Hugo!

I onsdags kom äntligen lilla Hugo till världen! Stort grattis igen till finaste bästavän och Göran!!! Är så otroligt glad för er skull! Men jag kommer nog inte riktigt förstå det förrän så jag ser honom med egna ögon, att han faktiskt är här. Trots att Ida vandrat runt med magen i nio månader. Det är för stort att ta in. Det är så overkligt. Sprang inte Ida och jag nyss runt i skogen och byggde kojor? Haha. Åååh längtar så tills jag får träffa den lilla prinsen! ♥


lånade bilden av Ida


Kommentarer
Postat av: Johanna :D

Har Ida någon blogg?

Svar: Hon har faktiskt en bröllopsblogg men där har hon inte skrivit sedan typ november haha. Den finns länkad bland bloggarna på min blogg :)
Isabel

2012-07-01 @ 11:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0