Helgen i bilder

Hej hej! Har bara jobbat i helgen. Kul kul. Regnat har det gjort också i typ 48 timmar i sträck. Men ganska mysigt tycker jag! Perfekt väder för Harry Potter! Håller på och ser dem från början igen, blev så sugen efter London (har förresten bestämt mig för att läsa böckerna nu också!). Så just nu ser jag The Goblet of Fire. Ska hoppa i säng när den är slut för imorgon är det jobb 8-11. Ganska värdelöst med så få timmar men men. Efter det blir det ett tandläkarbesök (yey...). Hoppas att allt ser bra ut och att mina visdomständer inte måste ut! För finns det något tråkigare att lägga pengar på? Nej nu ska jag återgå till att ge filmen min fulla uppmärksamhet. Hejsvejs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0