Träffat lilla Hugo för första gången idag!

Efter att ha jobbat kort dag idag, 8-12, åkte jag hem till Ida, Göran och lilla Hugo! Ursöt är han!!! Måste vara världens snällaste bebis alltså. Han sov nästan under hela mitt besök thihi. Det hela känns mer verkligt nu när jag träffat lilla sötnosen men det går ändå inte riktigt att förstå. Min bästa vän är mamma! Himla fräsch en också, asbrun som alltid. Jättemysigt var det att äntligen få träffa lilla familjen. Tänk att han redan är åtta dagar gammal!
 
Efter slank jag som vanligt in en snabbis på BikBok precis nedanför. Och hehe... Gick därifrån med två par dösnygga shorts, ett linne och ett halsband (som jag fick på köpet eftersom jag handlade för över 500kr, najs!). Farligt det där! Får väl svälta lite men lätt värt det! Bilder kommer. Nu ska jag återgå till att glo på Vänner, hejsvejs!
 

Kommentarer
Postat av: Rilby

Aha okej ^^
Jaa den är superball, vill ha en likadan ^^ :)

kramar!

2012-07-07 @ 19:37:51
URL: http://rilby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0