Trötter här

I'm alive, I'm alive... Har bara varit så sjukt trött! Igår tog jag en datorfri dag och bara slappade efter jobbet och i måndags efter jobbet blev det tapas på söder med några kollegor och efter det stupade jag i sängen. Och idag jobbade jag först 8.30-17 sedan stack jag direkt till Friskis för jympa 18-19. På hela dagen satt jag ner en timme totalt. Så när jag hade ätit middag somnade jag i princip med huvudet i tallriken! Hängde väl en halv centimeter ovanför ungefär haha. Sov så i en halvtimme innan jag kvicknade till. Nu har jag precis duschat och ska alldeles strax krypa ner i sängen, åh så skönt det ska bli! Nu är jag dessutom ledig två dagar, underbart!!!

Vad som vore ännu mera underbart var om jag vaknade upp imorgon till synen nedan. Please?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0