To die for


Gode gud vad gott det var alltså! Åt det i Gallerian med Ida igår. Var lite tveksam först då den är fettfri men bestämde mig för att testa. Och tur var det! Det var ta mig sjutton det godaste jag ätit på länge!!! Fick värsta nostalgikänslorna också eftersom den smakade nästan precis som den här clownglassen som fanns när man var liten. Ni vet den som var formad som ett vit/rosa huvud med gul tuggumminäsa och blå "pinne" som även den var tuggummi. Åh minnen ♥

Idag var jag förresten duktig och gav garderoben en rejäl omgång! Tog ut allt, dammsög, rollade kläderna och vek om dem och så rensade jag en hel del också. Känns superskönt! Ibland behöver man inventera lite så man inser vad man verkligen behöver och vad man verkligen inte behöver. Vi kan ju säga så här att underklädesmässigt skulle jag egentligen inte behöva tvätta på två månader... Hehe. Men allvarligt hur underbart är det inte att köpa nya fina underkläder? Förutom en eller två bh:ar som jag verkligen behöver (då i princip alla är för stora) ska jag försöka hålla mig på den fronten. Nästa månad ska nämligen nytt F&S-kort införskaffas för drygt 4000 kr. Det är såklart den viktigaste investeringen man kan göra och jag skulle aldrig välja bort det, träningen får faktiskt lov att kosta. Men det suger ändå i plånboken. Ack om ändå pengar växte på träd...

Nej men nu är det dags att krypa ner i sängen och se på Djävulen bär Prada. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0