OPI Start to finish

Blev så himla less häromdagen när jag målade naglarna. Brukar alltid använda Depends nagelstärkare som baslack men det blir så jäkla segt och svårmålat efter ett tag och nu hade det blivit riktigt trögt. Så i fredags köpte jag mig minsann ett lack från OPI. Mitt först lack från dem. Det torkar supersnabbt, har en bred borste, verkar riktigt bra, är formalehydfritt och dessutom ett tre-i-ett lack. Nagelstärkare, baslack och överlack! Riktigt smidigt faktiskt. Dock kostade det ju nästan 200 kr men det tror jag nog att det är värt! Dessvärre verkar det i alla fall vara helt hopplöst att ha fina naglar när man jobbar i en matbutik. Sabbade mina fina rosaglittriga nyårsnaglar efter endast en timme på jobbet... Men men, what to do? Det här höll ändå så mycket bättre än det gamla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0