Hemma

Hej hej! Nu är jag hemma igen. Jobbar 12-20 ons-fre nu och sedan hela helgen. Så vi får se när jag hinner men ska visa lite fina saker jag köpt någon dag. Har blivit totalt förälskad i second hand. Åh så mycket fint man kan hitta! Tre assietter, en skål, en vas och en kakburk fick följa med mig hem! Som sagt ni får se när jag får tid. Nu ska jag dega lite i soffan för tro inte att det blev mycket vila hos mormor. Vi har minsann pysslat så armarna värker haha. Har slipat, målat, dekorerat och lackat 10 stycken galgar. De blev hur fina som helst!!! Men sjukt mycket jobb. Dock var det ju himla roligt. Allt utom att lacka då... Varenda jäkla dammpartikel i rummet fastnade nämligen i lacket så man fick efter varje penseldrag sitta och peta bort dem med naglarna. Hejochhå. Nej, dega var det ju. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0