Härlig vinterdag




Har haft en superfredag. Råkade visserligen försova mig imorse, så illa att jag redan hade missat passet på F&S. Men istället gick mamma, jag och syster en promenad ner till Alby. Åkte lite pulka, fotade lite (fler bilder kommer) och fikade på urmysiga Uddby Gårds Kafé. Strålande väder var det! Sedan hann jag precis hem och duscha innan det var dags att bege sig till stan för Lejonkungen i 3D med Anna-Karin. Lika bra som alltid var den! Ganska häftig i 3D även om jag tycker att det blir lite rörigt och jobbigt för ögonen. Vi hade mycket att ta igen när vi sedan åt middag efter bion. Först åkte jag till Frankrike i september och någon vecka efter åkte AK och kom inte hem förrän 20:e december. Mycket trevligt var det att äntligen ses. Ska väl ta och se lite tv nu innan jag kryper ner i sängen. I helgen blir det jobb, 8.30-18.10 båda dagarna. I vanliga fall när jag jobbar mina helger så börjar jag 11 på söndagar. Vilket faktiskt gör stooor skillnad. Men men, tjänar ju lite mer pengar i alla fall. Och är ju ledig tors-sön när Annabel kommer nästa vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0