Har jag sagt att jag är trött?

Med risk för att tjata, jag är  t r ö t t . Har suttit och sovit i soffan. Och ja, jag borde gå och lägga mig men magen kurrade lite så jag kokade ägg som precis blev klara. Sedan ska jag sova. Hade ju egentligen tänkt spinna idag men kände att jag inte hade någon lust att åka hem efter jobbet, vänta en timme och sedan gå iväg och träna. Hade blivit alldeles för trött då. Så skyndade istället till F&S efter jobbet och hann med jympapasset 17.30. Skittråkigt med jympa bas men det var skönt att inte komma hem alltför sent. Vad det är galet mycket folk på alla pass och på alla utrymmen på anläggningen nu förresten! Alla är duktiga i början på terminen haha. Ska bli skönt när det lugnar ner sig lite ^^

Så vad ska jag göra imorgon då? Jo, efter jobbet 15-19 åker jag till centralen och möter upp Annabel! AWESOME! För er som inte vet är det en kompis jag lärde känna under EF-resan till Frankrike i höstas. Hon är från Holland. Känns lite läskigt att jag ska visa henne runt i Stockholm när jag knappt själv hittar och vet saker fast jag bott här i hela mitt liv. Hehe... Om hon vill gå ut någon kväll t.ex så har jag inte den blekaste var vi ska ta vägen eftersom jag aldrig går ut. Alltså går ut och festar. Givetvis lämnar jag lägenheten. Skämt å sido, Vasamuseet ska jag ta med henne till tänkte jag. Om hon vill, det vill säga. Tyckte alltid det var superhäftigt när man åkte dit med skolan. Nu var det jättelängesen så det skulle vara riktigt intressant att besöka det igen. Svensk historia överhuvudtaget är ju riktigt intressant när man börjar läsa. Varför tyckte man inte det när man hade historia i skolan? Aja, ägg var det. Sedan sova. Godnatt!


Annabel & jag, tredje dagen in på kursen tror jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0