Gladiatorerna

Älskar att Gladiatorerna kört igång igen! Såg jämt på det när jag var liten. Så jäkla bra. Drömde om att få vara med som utmanare. Och gör det fortfarande. Fett coolt det skulle vara!!!! Blev i alla fall sjuuukt sugen på att träna. Är astaggad på nästa veckas pass. Jympa på måndag, spinning på tisdag och core på onsdag! Eftersom Annabel kommer sen så kan jag inte träna i slutet av veckan därför får det bli tre i rad. Orka vänta, vill träna NU NU NU!

Men istället måste jag krypa till sängs. Jobb 8.30-18.10 imorgon också. Och på måndag börjar jag ännu tidigare, närmare bestämt 7.00. Så behöver verkligen sova. Godnatt!


bild från i somras, lite weird men tyckte den passa till texten haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0