En räddare i nöden


God kväll. Dagen har inte direkt sammarbetat med mig. Huvudet och magen spökar fortfarande. Var vid ett tillfälle helt säker på att jag skulle spy. Ni vet det var så där nära att det började vattnas i munnen... Too much info maybe? Aja, men tog mig igenom dagen. Struntade i min ena rast så jag fick gå från jobbet lite tidigare. Promenerade hem för att få lite frisk luft och det hjälpte mot illamåendet. Träningen fick däremot utebli. Så kvällen har spenderats framför ett antal inspelade avsnitt av Glee med helgens överblivna snutt av Ben&Jerry's half baked. Godaste glassen och en räddare i nöden. Att äta direkt ur paketet är halva grejen. Tänkte alltid när jag var liten och såg amerikanska filmer och serier där de åt glass direkt ur paketet att "så ska minsann jag också göra när jag blir stor och får bestämma". Haha. Har även tagit hand om mina naglar ordentligt. Tagit bort gammalt nagellack, skrubbat, filat, smort in med nagelolja och smort in nagelbanden med nagelbandskräm. Nu ska de bara lackas. Det gör jag framför ännu mera tv. Sedan kör jag en hårinpackning om jag orkar. Sådana här dagar gäller det att ta hand om sig! Det ska man såklart alltid göra men allra helst när man haft en dålig dag. Because we're worth it.


Kommentarer
Postat av: A

Fy så gott med B&J. Smällde i mig en förra helgen he he...

2012-02-07 @ 22:09:00
URL: http://petits.blogg.se/
Postat av: Elin Atterstig

Sv: Tack så mycket, så roligt att höra :)

2012-02-08 @ 16:15:29
URL: http://elinatterstig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0