Första februari tvåtusentolv



Börjar dagen och månaden med en flummig bild från efter min promenix häromdagen bara för att skoja till det lite så där. Hahaha... Ena sidan av håret är lockigt för att jag precis hade tagit ut sidoflätan jag haft eftersom jag var på väg in i duschen. Och naglarna vet jag inte när de var så fula och slitna senast (nagellacket har liksom börjat ramla av)! Skärpning alltså. Idag innan jobbet måste jag fixa till dem. På bilden har jag förresten på mig mammas Ray Ban's som hon införskaffade i USA när lilla jag simmade runt i magen. Riktigt coola, men aningen stora för mig. Funderar på att skaffa ett par egna i mindre modell. Men vi får se om ekonomin tillåter det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0