Måndagen

Hej hej! Började dagen med frukost framför ett inspelat avsnitt Glee. Där i soffan fastnade jag sedan ett bra tag. När jag väl reste mig förflyttade jag mig bara till datorn där jag satt läääänge och letade flyg och hotell till London. Hade bara köpt biljetten till Westlifes konsert så kände att det började bli time att boka resa så att man inte står där sen. Hade hoppats på att komma undan billigare men jag har vissa krav. Tycker dessutom att boendets standard och läge är mycket viktigare när man åker själv. Blev i alla fall nöjd med det, läget verkar awesome! Även fast jag åkte till Frankrike själv så känns det lite läskigt. Men det kommer bli grymt! Så jag har längtat efter att få se Westlife!

På eftermiddagen sprang vi sedan iväg till Pingstkyrkans second hand där vi lämnade in massor med grejor vi rensat ut inför flytten. Fyndade två fina assietter innan vi skyndade hem så att jag kunde kasta i mig en macka innan handledarkursen. Jösses alltså vad tungt det var med över tre timmar! Satt och nickade större delen... Riktigt pinsamt, speciellt då vi satt längst fram men det gick verkligen inte att stå emot. Ögonlocken var som bly. Men vi tog oss igenom det! Dock fattade jag typ noll. Har aldrig ens suttit i förarsätet på en bil och kan absolut nada. Koppling hit, koppling dit, parkeringsbroms bla bla bla... Haha. Det blir minsann spännande det här.

Nej men nu ska jag rensa lite till innan jag lägger mig. Imorgon är det jobb 8.30-16 som gäller. Hejsvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0