It may be winter outside, but in my heart it's spring



God kväll! Dagen har varit som alla andra onsdagar, core kl.11 och sedan jobb 15-20.10. Typ dog efter corepasset idag. Mår inte helt bra alltså, fick jätteont i huvudet igen och blev jätteillamående. Är det forfarande. Inte kul. Men vad som är kul är att jag flyttar om 106 dagar!!! Förstår det inte riktigt än. Det är för stort för att smälta. Två dagar efter flytten fyller jag ju år också. Hela 21 år blir jag. Blir himla mysigt att fira det i min egna lägenhet!

Men nu ni ska jag se på några avsnitt Vänner och sedan sova. Imorgon kommer Anna-Karin hit på förmiddagen, det blir trevligt! Sedan blir det jobb 17-20.10. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: ☆ m a l i n .

Det är en obeskrivlig känsla att flytta hemifrån, kul! :)

Haha ja det är faktiskt samma Mimmi-mugg som jag haft ända sedan jag var liten!

2012-02-02 @ 10:18:44
URL: http://carlssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0