Sliten

Är så slutkörd att jag tror min kropp bara lägger av snart. Hela kroppen värker, framförallt ryggen. Har knappt suttit ner i helgen överhuvudtaget. Har jobbat (haft frukten och plockat varor = tungt) och sedan åkt direkt hem till lägenheten och jobbat där. Igår höll jag på i drygt sex timmar efter jobbet. Puh. De som bodde här innan behövde nämligen inte städa i utbyte att jag fick komma in tidigare. Börjar få lite ordning nu. Även om det är mycket kvar. Och jag är så där att jag får lite panik om det inte blir gjort på en gång. Allt eller inget är lite av min melodi. När det gäller vissa saker i alla fall. Det är sjukt frustrerande att jag varken har dammsugare eller strykjärn. Vill stryka alla kläder innan jag lägger/hänger in dem i garderoberna eftersom de legat nertryckta i lådor. Men ska få låna mammas imorgon. Tur att hon bor så nära hehe.

Det är i alla fall lycka att sommaren är på ingång. Usch så vågar man väl inte säga, nu blir det bergis skitdåligt väder snart bara för det! Måste gå till Kungsträdgården någon dag och fota de blommande körsbärsträden. Har bott i Stockholm i hela mitt liv men aldrig varit i Kungsan när de blommat (vad jag kan komma ihåg i alla fall)... Illa!

Nej men man kanske ska ge sig för ikväll då. Somnar snart skrivandes. Ska visa lite bilder på lägenheten någon dag. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0