On my way to work

God morgon! Strålande sol denna lördagsmorgon i Stockholm. Så varmt att jag precis slet av mig jackan. Me like! Gillar dock inte det faktum att jag är på väg till jobbet... Vill ju vara i lägenheten och fixa ju. Men men, hinner fixa lite när jag kommer hem i alla fall. Ursäkta för dålig uppdatering igen. Har varit lite busy och lite disträ. Igår träffade jag Anna-Karin och åt på en pizzeria som aldrig lär se mig igen. Haha. Svårt så här i början när man inte har koll på vad som finns i området. Saknar Hörnet! Fast nu vill jag inte äta pizza på typ ett år... Men nu kommer bussen, brukar få lite dålig mottagning då så bäst att avsluta nu hejsvejs!

Grattis förresten till fina moster på hennes födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0