Good news

Halloj! Hade ett litet meltdown över flytten igår... Den har varit så sjukt påfrestande. Men så idag fick jag ett besked som gjorde att jag kunde se ljuset i slutet av tunneln. Om två veckor får jag tillgång till min lägenhet!!!! Istället för den 16:e maj! Huuuur sköööönt som helst! Allt har gått åt pipsvängen den senaste tiden så vågar nästan inte tro att det är sant, vågar inte bli för överlycklig.

Har nästan tömt mina bokhyllor och byråer på grejer. Ska packa det sista därifrån imorgon. Nu tänkte jag försöka rensa bland alla tusen miljarder bilder på datorn... Igen. Så att jag kan lämna in datorn på lagning hos pappa någon gång. Orkar ändå inte packa mer ikväll. Och har inte riktigt ro till att bara kolla på tv. Så nu ska jag sätta fart! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0