April 15, 2012

Inatt kl.02.20 var det hundra år sedan Titanic sjönk till havsbotten efter att ha kolliderat med ett isberg på sin jungfrufärd. Mer än 1 500 människor miste sina liv. En fruktansvärd katastrof som blev till världens bästa film. Och idag är jag världens lyckligaste tjej. För lillasyster och jag ska se den på bio! Det är verkligen a dream come true för mig att få se Titanic på bio. Har drömt om det sedan jag såg magin för första gången när jag var runt 11 år hemma hos mormor. Såg den med mina kusiner och grät redan då. Men ljög och sa att jag var lite snuvig. HAHA. Grät när jag visade lillasyster trailern igår. Så ni kan ju förstå att mascara går bort för mig detta biobesök hehe. Ååååååååh jag är sååååååååå lycklig!!!!! Ingen överdrivt. Saknar nästan ord.

Med det sagt menar jag inte att jag inte sörjer för de som på något sätt drabbades av katastrofen, för det gör jag verkligen. Det är ju därför jag gråter mig genom hela filmen ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0