Välkommen ljuva höstmånad

Hejsan hoppsan så var det redan andra dagen på den ljuva höstmånaden september! Hur sjukt är inte det? Och vad som är ännu sjukare är att jag åker på mitt äventyr om bara nio dagar! Börjar bli smått hysterisk...

I alla fall, blev inget bloggande igår för först gick jag och mamma en långpromenad på drygt två timmar sedan åt jag lunch, solade någon timme på balkongen, tittade på en film och sedan hoppade jag på cykeln och jobbade 17-20. Värdelös tid egentligen men skönt att ha hela dagen ledig.

Dagen idag har sett i princip likadan ut, förutom jobbet. Var faktiskt ledig idag! Superskönt eftersom jag känner mig lite krasslig och jobbar helgen nu. Det är dessutom inventering imorgon. Vilket betyder att vi alla börjar kl.07.00. Yey. Men som sagt, bara att hålla ut nio dagar till!



Btw så är pussel sjukt underskattat! Vi har i en veckas tid haft ett 1000-bitars pussel liggandes på finbordet i vardagsrummet som vi alla har gått och lagt ett par bitar på emellanåt. Haha. Man blir besatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0