St Tropez

Bonsoir! Idag tog Hannelore, Eline och jag båten till St Tropez. En resa på ca två och en halv timme för 56 € tur/retur. Lite dyrt men jag vill göra så mycket som det bara går av min resa här, kosta vad det kosta vill! Fick lön igår också så det är ganska lugnt om jag säger så thihi. 

I alla fall, mycket trevligt var det även om vädret var lite halvdant. Har varit i St Tropez förut men var inte så länge där då och gick inte runt så mycket. Det är ju faktiskt en himla gullig liten stad. Vi gick runt lite, åt lunch, sov någon timme på stranden (slept like a baby!) och åt varsin glass innan det var dags att hoppa på båten där vi alla tre slocknade igen haha. Vi sov större delen av ditvägen också, måste ha sett bra roligt ut när vi låg där alla tre helt däckade. Så nu ska jag dricka lite te och äta lite choklad framför något avsnitt Vänner. Sedan blir det läggdags!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0