Näst sista

Halloj! Näst sista jobbpasset är avklarat. Dagen D närmar sig med stormsteg! Herregud så nervös jag är... Förresten om ni undrar varför jag var frånvarande igår så var det för att jag jobbade, kom hem och åt middag sedan däckade jag i soffan. Så vid tiotiden vaknade jag till, borstade tänderna och kröp ner i sängen. Tog en stund att somna men kan inte komma ihåg när jag somnade så tidigt senast. Så det var ju bra. Borde verkligen skaffa mig bättre vanor när det gäller sömnen men det är svårt. Speciellt när man inte måste gå upp på morgonen. Men imorgon börjar jag tidigt så ska somna till en film snart.

Vad har jag gjort idag då förutom att jobba? Jo, det blev en och en halv timmes promenad med mamma och tack vare henne fick jag också ögonfransarna färgade haha. Det var nämligen så att med allt jag har i huvudet så hade jag totalt glömt bort att jag hade en tid bokad för det idag. Så det var bara ren tur att mamma kom på det. Annars hade jag fått panik! Kan ju inte åka iväg med bleka ögonfransar, det vore ju katastrof. Hehe. Nej, men eftersom jag nästan aldrig sminkar mig så är det så himla skönt att ha lite extra färg på fransarna. Gör sjukt stor skillnad. Var väldigt länge sedan sist så det känns dessutom extra härligt nu.

Nä, nu är det time for the movie. Elle s'appelait Sarah (svensk titel Sarahs nyckel) blir det. Komma in i franskan lite liksom. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0